Odgovor bi mogao da vas šokira.
U stvari, 75 procenata vremena koje provedete na poslu ili u svojoj karijeri kao prodavac je verovatno gubljenje vremena. Tako je! Čitavih 75 procenata.
Ako se okrećete rastućem polju alatki za upravljanje vremenom u potrazi za odgovorom, samo traćite još vremena. Na kraju krajeva, ne možete upravljati vremenom. Jedina stvar kojom istinski možete upravljati jeste kako da iskoristite svoje vreme, i način na koji razmišljate o tome određuje vaše delanje.
Ako ste spremni da uzdignete svoju karijeru kao prodavac i svoj život do novih visina, Vremenske zamke je knjiga za vas. I sada je vreme.
„Vreme može biti surov gospodar obaveza ako to dopustite. Ova knjiga vas uči da izbalansirate svoje vreme, a njegovo efektivno korišćenje vam može doneti slobodu koju tražite.“ – DR STIVEN R. KOVEJ, autor knjiga 7 navika visoko efektivnih ljudi i 8. navika: Od efektivnosti do veličine
„Vremenske zamke vam u dokaznom maniru pokazuju da je moguće biti veoma uspešan u profesiji prodavca, a da ne morate da se ubijate od rada. Obavezno je štivo za svakog kome je dosta da bude pretrpan.“ – LORI BET DŽONS, autor knjiga Isusovski C.E.O. i Put
„Ova praktična i moćna knjiga uči vas kako da postavite ciljeve, izaberete prioritete i udvostručite ili utrostručite svoju prodaju – skoro preko noći!“ – BRAJAN TREJSI, autor knjiga Navike od milion dolara i Moć vremena
„Ne trošite više ni sekund na ove citate! Otvorite ovu knjigu i počnite da učite kako da proširite svoj posao, a da ne morate da žrtvujete svoj život.“ – GERI KELER, autor knjige Agent za nekretnine – Milioner
„Mnogi prodavci su isfrustrirani činjenicom da nikad nemaju dovoljno vremena da obave sve što su naumili i prihvatili su to kao svoj gubitak u životu. Tod zna šta zahteva mogućnost da maksimalno iskoristite dan, i postali biste mudriji ako biste prihvatili njegove savete u Vremenskim zamkama. To je knjiga koja menja karijeru i život.“ – DŽON S. MAKSVEL, autor knjige 21 neoboriv zakon vođstva
„Prvobitni razlog zbog koga prodavci nisu uspešni je taj što ne provode dovoljno vremena prodajući. Oni imaju posla, ali nisu produktivni. Vremenske zamke nude spremno rešenje. Pronađite vreme da pročitate ovu knjigu.“ – MARK SANBORN, autor knjige Faktor Fred