Razgovor malo košta - Godfri Haris, Gregrej Haris

528.00 RSD Sa PDV-om

  • Izdavač: Finesa
  • ISBN:978-86-82683-79-7
  • Broj strana:106
  • Povez: Broširan
  • Format:15×23
  • Pismo :Latinica

Nema na zalihama

SKU 11968 Kategorije , , Tag

Opis

Propaganda „od usta do usta“ je jedan od najvažnijih faktora uspešnog poslovanja. Koliko uspešno stimulišete pozitivnu propagandu „od usta do usta“? Da li ste privukli nove kupce ili ste i stare oterali? Odgovor na sledećih šest pitanja pokazaće kakva je situacija u ovoj oblasti kod vas: * Da li zaista pašljivo slušate ono što kupci govore o vašem proizvodu, usluzi ili aktivnostima – i činite li nešto na osnovu onoga što čujete? * Da li pažljivo gledate kako kupci reaguju na proizvode, usluge ili aktivnosti – s obzirom da veliki broj njih retko kada odvaja vreme da formuliše i iskaže svoje mišljenje? * Istražujete li mišljenje kupaca o tome kako biste mogli da poboljšate svoju delatnost – proveravajući da li pravilno razumete šta govore i tačno primećujete šta čine? * Nagrađujete li redovno kupce za njihove preporuke – ohrabrujući ih na taj način da kažu svoje mišljenje o vašem radu i ponovo dođu? * Da li klijente pošteno informišete o prošlim, sadašnjim i budućim aktivnostima preduzeća – stvarajući tako od njih deo svog uspeha i pridobijajući njihovo razumevanje za svoje greške? * Iznenađujete li redovno kupce novim prilazom starom stanju stvari, uzdrmavajući čak i najćudljivijeg kupca tako da postanete portparol vašeg posla?

Dostupno u:

Leo Commerce online prodavnici
Ostvarite kupovinu u iznosu od 3.000 RSD kako biste aktivirali besplatnu dostavu!